Αναγνώστες:βοηθείστε μας να γίνουμε 20

Σάββατο

Προσοχή!!!!!!!!!!!!!!!



Παιδιά συγνώμη που γράφω σε διακοπές άλλα ταράχτηκα και ήθελα να σας προειδοποιήσω!!
Σήμερα στο stardoll μια κοπέλα η elissavetkoukla (κάντε αναφορά χρηστή) μου είπε ότι θα με κάνει διαμάντι για ένα χρόνο ζητώντας τον κωδικό μου!!!!!
Προσέξτε είναι HAKER!!!!!!

ορίστε και τι μου έγραφε:(και ι συζήτησή συνεχίστηκε άλλα δεν μπορούσα να την βάλω όλη)
να μην δίνετε ΠΟΤΕ τον κωδικό σας για λόγους ασφαλείας!!!!

φιλάκια πολλά και γλυκά katerinakib!!!

3 σχόλια:

  1. Εγω εχω παρατησει το stardoll γτ με χακερνουν συνεχεια και σας πρωτεινω να το παρατησετε και εσεις ειναι γεματο απο hackers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω εχω παρατησει το stardoll γτ με χακερνουν συνεχεια και σας πρωτεινω να το παρατησετε και εσεις ειναι γεματο απο hackers

    ΑπάντησηΔιαγραφή