Αναγνώστες:βοηθείστε μας να γίνουμε 20

Παρασκευή

ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗ!!!!

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ WRITTERS ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ BLOG ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ CHAT,ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ  ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΑΑΑΝΩ ΑΠΟ WRITTER ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!ΟΜΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΝΝΟΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ MP3!!!PLZZZ HELPPP!!!
ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑ!!!||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

ΦΙΛΑΚΙΑΑ ΠΟΛΛΑ!!!!,
agrio_30fyllo

2 σχόλια:

  1. ego dn eimai writter alla exo diko m blog pou exei kai ena radiofonaki me tragoudia kai ksero na vazo kai chat me lene valiapink13 sto stardoll kane me filh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ! Αυτη η αναρτηση παρατηρισα οτι ειναι πιο παλια και οτι εχεις βαλει τα περισσοτερα απο αυτα που λες ! Το ποντικη ομως που ειναι διαφορετικο οταν μπαινεις στο μπλογκ παρατηρισα οτι δεν το εχεις βαλει ακομα ... δεν ειμαι writter ομως ξερω εχω και εγω μπλογκ ( 2 κι ολας ) στο ενα απο τα 2 εχω βαλει διαφορετικο ποντικη λεγεται efoulinaki.blogspot.com αν θες αν μαθεις πως ακομα ... επισκεψουμε στο sd οπου λεγομαι efi2000pretty αυτα για τωρα bb ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή